سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی آث میلان و پاریسن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا | روسونری‌ها به فکر انتقام

  • کد خبر: ۱۹۲۹۳۳
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
تاریخ و ساعت بازی آث میلان و پاریسن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا | روسونری‌ها به فکر انتقام
آث میلان و پاریسن ژرمن در آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته چهارم و دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا از سه‌شنبه ۱۶ آبان با برگزاری دیدار‌های گروه‌های E تا H آغاز می‌شود.

در حساس‌ترین دیدار این رقابت‌ها تیم‌های آث میلان و پاریسن‌ژرمن سه‌شنبه ۱۶ آبان از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه پارک دِ پرنس با نتیجه ۳ بر صفر به سود پاریسی‌ها تمام شد.

با وجود اینکه پاریسن‌ژرمن با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه مرگ قرار دارد، اما کماکان خیالش بابت صعود راحت نشده و پیروزی در این دیدار نیاز مبرم دارد. آث میلان نیز هنوز در لیگ قهرمانان فصل جاری موفق به شکست حریفان خود نشده و با ۲ امتیاز که از تساوی مقابل دورتمند و نیوکاسل کسب کرده در قعر جدول گروه F قرار گرفته است.

با توجه به فاصله امتیازی اندک هر چهار تیم حاضر در این گروه با پایان دور رفت لیگ قهرمانان، اما کماکان هر ۴ تیم شانس صعود دارند.

میلانی‌ها که در این فصل لالیگا میانگین ۲ امتیاز از هر بازی را برای خود ثبت کرده و از ۱۱ بازی ۲۲ امتیاز کسب کرده و در جایگاه سوم قرار دارند، نیاز مبرمی به پیروزی مقابل پاریس دارند، چرا که در صورت شکست مقابل پاریسن‌ژرمن رویای صعود روسونری‌ها در لیگ قهرمانان امسال خیلی زود از بین خواهد رفت.

در سوی مقابل پاریس‌ژرمن که شروع خوبی در لیگ یک فرانسه نداشت، در هفته‌های اخیر تواسنت خود را به یک قدمی نیس برساند و تنها یک امتیاز با صدرجدول فاصله دارد.

اگردان لوییس انرکیه که در هفته ۵ دیدار اخیر خود ۴ پیروزی دشت کرده‌اند نسبت به میلان شرایط بهتری دارند و با پیروزی مقابل میلان تقریبا صعود خود به مرحله بعد را مسجل خواهند کرد، اما در صورت شکست پاریسی‌ها در سن‌سیرو معادلات تیم‌های صعودکننده از گروه مرگ لیگ قهرمانان پیچیده شده و کار به هفته پایانی خواهد کشید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->